KADRA
|
mgr JOLANTA GAJEWSKA-BANASIAK Od 1.09.2002 roku pełni funkcję dyrektora poradni. Posiada I stopień specjalizacji zawodowej. Ukończyła Studium Podyplomowe Diagnozy i Orzecznictwa Upośledzenia Umysłowego (WSPS), kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą oraz liczne kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe. W poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną i orzecznictwem. Współpracuje z placówkami służby zdrowia, domami dziecka, szkołami przyszpitalnymi i specjalnymi, młodzieżowym ośrodkiem socjoterapii, młodzieżowym ośrodkiem wychowawczym.
|
|
mgr DANUTA GMOSIŃSKA Specjalistka w zakresie terapii pedagogicznej, ukończyła wiele form doskonalenia zawodowego m.in. z kinezjologii edukacyjnej, NLP, pedagogiki zabawy, doskonalenia zdolności poznawczych, treningu twórczości, choreoterapii, relaksacji i wizualizacji, terapii ręki, psychopatologii wieku dziecięcego, dramy stosowanej. Zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną. Prowadzi zajęcia dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym. Posiada certyfikat metody rozwijania funkcji poznawczych Instrumental Enrichment wg prof. R. Feuersteina. Jest autorką programów terapeutyczno-rozwojowych. Współpracuje z WODN w Łodzi prowadząc kursy i warsztaty dla nauczycieli. Aktywnie działa w Łódzkim Oddziale Polskiego Towarzystwa Dysleksji. Posiada tytuł Honorowego Członka PTD. Jest autorką ćwiczeń dla uczniów z trudnościami w czytaniu "Czytam, rozumiem, wiem" /Wyd. RES POLONA 2002/ współautorką (z V. Woźniak) książek: "Literowe komnaty czyli magiczne sposoby na naukę czytania i pisania" /Wyd. RES POLONA cz. I 2007, cz. II 2009/ oraz pakietu dydaktycznego - 7 walizek. Inteligencje wielorakie w nauczaniu ortografii /Wyd. Harmonia 2009/. Ma na swym koncie wiele wystąpień na konferencjach metodycznych i naukowych z zakresu specyficznych trudności w uczeniu się. |
|
mgr NATALIA BŁASZCZYŃSKA Pedagog ze specjalnością pedagogiki korekcyjnej (Edukacja specjalna, pedagogika korekcyjna, UŁ 2005), zajmuje się diagnozę pedagogiczną, prowadzi zajęcia terapii pedagogicznej, Psychomotorykę wg modelu belgijskiego Procus i Block oraz terapię Integracji Sensorycznej (Certyfikat PSTIS). Ukończyła podyplomowe studium arteterapii w Polskim Instytucie Ericksonowskim, kurs analizy rysunku dzieci jako techniki pomocnej w pracy wychowawczej. W swojej pracy stosuje różnorodne metody takie jak muzykoterapia, terapia bajką, terapia przez sztukę oraz metodę ruchu rozwijającego Veroniki Scherborne. Ukończyła podyplomowe studia z projektowania graficznego na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, wykorzystuje zdobyte umiejętności, tworząc autorskie pomoce dydaktyczne do terapii. |
|
mgr MONIKA BUJNICKA Psycholog, terapeuta rodzinny. Ukończyła 2,5 letni kurs Systemowej Terapii Rodzin organizowany przez Zakład Terapii Rodzin Collegium Medicum UJ w Krakowie, nadal uzupełnia wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia psychoterapii indywidualnej. Doskonali swój warsztat pracy poprzez uczestnictwo w różnych szkoleniach zawodowych, m.in. diagnozy i terapii dzieci z ADHD, diagnozy dysleksji rozwojowej, poziom A z Terapii Krótkoterminowej Skoncentrowanej na Rozwiązaniu. Zajmuje się diagnozą przyczyn niepowodzeń szkolnych, prowadzi terapię rodzin oraz konsultacje i porady dla uczniów i rodziców. Jest trenerem efektywnych technik uczenia się. Współpracuje z. przedszkolami i szkołami podstawowymi. |
|
mgr MAGDALENA IGNACZAK Ukończyła kurs kwalifikacyjny terapii pedagogicznej oraz kursy doskonalące dotyczące pracy z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce, ADHD oraz wspomagania rozwoju. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju małych dzieci ze złożonymi zaburzeniami oraz wspieranie ich rodzin. |
|
mgr KAROLINA JURASZCZYK Ukończyła kurs kwalifikacyjny terapii pedagogicznej, a także szkolenia dotyczące pracy z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce, ADHD oraz wspomagania rozwoju. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju małych dzieci ze złożonymi zaburzeniami oraz wspieranie ich rodzin. Ukończyła roczne szkolenie z zakresu Psychoterapii Krótkoterminowej. Zajmuje się diagnozą i terapią dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych. Prowadzi konsultacje dla rodziców oraz zajęcia grupowe dla dzieci. Współpracuje z przedszkolami i szkołami podstawowymi. Posiada certyfikat SORE. |
|
mgr KATARZYNA KRASOŃ Ukończyła studia podyplomowe z zakresu logopedii, neurologopedii, surdologopedii, trzystopniowy kurs języka migowego, a także liczne kursy i szkolenia z zakresu terapii mowy. W poradni prowadzi zajęcia logopedyczne dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. |
|
mgr DOROTA KRUPSKA-TOKARSKA Psycholog, specjalista wychowania i rozwoju (UŁ 1987). Po studiach ukończyła liczne szkolenia doskonalące umiejętności terapeutyczne, w tym cykl szkoleń z zakresu terapii rodzin i par w Polskim Instytucie Ericksonowskim w Łodzi. |
![]() |
mgr EWA REIMSCHÜSSEL Psycholog (Uniwersytet Łódzki 1986), od 1998 r. studiuje Psychologię Procesu w Instytucie Psychologii Procesu w Warszawie.Od 2003 r. jest psychoterapeutą Instytutu Psychologii Procesu, posiada uprawnienia do prowadzenia psychoterapii indywidualnej, grupowej, mediacji i warsztatów rozwoju osobistego pod stałą superwizją. Jest członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Psychoterapeutów i Trenerów Psychologii Procesu oraz Stowarzyszenia Pomocy Dorosłym Ofiarom Nadużyć Seksualnych w Dzieciństwie "Koniec Milczenia" Działalność społeczną skierowaną na wprowadzanie osiągnięć Psychologii Procesu do życia społecznego rozwija w ramach Centrum Dialogu Społecznego przy IPP oraz w organizacjach pozarządowych wspierających zmiany w edukacji. Pracowała w Specjalistycznym Psychiatrycznym ZOZ-zie w Łodzi w Poradni Dla Dzieci. Obecnie w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Łodzi oraz w Ośrodku Psychologii Procesu POPsfera w Łodzi, którego jest współzałożycielką. Ma doświadczenie w pracy psychoterapeutycznej z dziećmi, młodzieżą i rodzinami oraz osobami dorosłymi. Na co dzień zajmuję się pracą z:
W prywatnym codziennym życiu jestem mężatką mam czworo dzieci uwielbiam śmiać się, śpiewać głośno z przyjaciółmi, włóczyć po bazarach i słuchać historii "z życia". |
![]() |
mgr VIOLETA WOŹNIAK Ukończyła studia podyplomowe pomocy psychologicznej /UAM w Poznaniu/, studia podyplomowe: Dysleksja - diagnoza i terapia w różnych okresach życia /WSHE w Brzegu -wydz. w Opolu/, kurs kwalifikacyjny terapii pedagogicznej, jest dyplomowanym terapeutą metody dobrego startu, jest certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej, ukończyła szkolenia z zakresu kinezjologii edukacyjnej, pedagogiki zabawy, treningu twórczości, terapii ręki, psychopatologii wieku dziecięcego. Systematycznie uczestniczy w konferencjach naukowych i szkoleniowych organizowanych przez Polskie Towarzystwo Dysleksji. Posiada certyfikat SORE. |
![]() |
mgr MARTA CIPISZEWSKA Ukończyła kurs Terapii Krótkoterminowej Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR). Doskonali swój warsztat pracy poprzez udział w szkoleniach z zakresu diagnozy oraz terapii dzieci i młodzieży. Prowadzi konsultacje dla rodziców oraz zajęcia grupowe dla dzieci. Współpracuje z przedszkolami i szkołami.
|
![]() |
mgr ANNA BUCZYŃSKA-CIESZYŃSKA Ukończyła studia podyplomowe z zakresu logopedii i neurologopedii, a także liczne kursy i szkolenia z zakresu terapii mowy. W poradni prowadzi zajęcia logopedyczne dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
|
![]() |
mgr JOANNA JAŚKIEWICZ-GIEJŁO Psycholog, terapeuta. Ukończyła kurs kwalifikacyjny terapii pedagogicznej, szkolenia z zakresu pracy z dzieckiem ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania, diagnozy i terapii zaburzeń emocjonalnych oraz trening twórczości. Kształci się w Polskim Instytucie Ericksonowskim w zakresie prowadzenia psychoterapii indywidualnej, rodzinnej i par. Jest współautorką programu profilaktyczno-terapeutycznego "7 ścieżek do szkolnego sukcesu" realizowanego, w formie innowacji pedagogicznej, w łódzkich szkołach. W poradni zajmuje się diagnozą niepowodzeń szkolnych oraz terapią dzieci i młodzieży. Prowadzi zajęcia warsztatowe z zakresu technik efektywnego uczenia się, szybkiego czytania oraz zajęcia psychoedukacyjne dla uczniów, rodziców i nauczycieli. W swojej pracy wykorzystuje elementy arteterapii. Współpracuje z przedszkolami i szkołami podstawowymi. |
![]() |
mgr HONORATA KAŃSKA Zajmuje się terapią i diagnozą dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podsawowoych, Prowadzi konsultacje dla rodziców oraz zajęcia grupowe dla dzieci. Współpracuje z przedszkolami, szkołami podstawowymi. |
![]() |
mgr URSZULA KUJAWSKA - wolontariusz Ukończyła Podyplomowe Studium Pedagogiki Specjalnej - Pedagogika Korekcyjna (UŁ), Podyplomowe Studium Pedagogiki Specjalnej - Oligofrenopedagogika (UŁ), kurs kwalifikacyjny terapii pedagogicznej, kurs Metody Dobrego Startu oraz szereg innych kursów i szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe. W poradni zajmuje się diagnozą i terapią dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce. Jest stałym członkiem zespołu orzekającego. |
![]() |
mgr IWONA PACAŁOWSKA Ukończyła kursy i warsztaty dotyczące pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz doskonalące umiejętności wychowawcze z wykorzystaniem technik NLP. W poradni zajmuje się diagnozą psychologiczno-pedagogiczną uczniów z trudnościami szkolnymi. Prowadzi zajęcia psychoedukacyjne dla rodziców, nauczycieli i dzieci. Współpracuje ze szkołami podstawowymi i przedszkolami. |
![]() |
mgr KATARZYNA SZOPKA Ukończyła podyplomowe studia doradztwa zawodowego, studia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji (WSP Łódź) oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe dotyczące wspomagania rozwoju osobowości dzieci z rodzin dysfunkcyjnych, szybkiego i skutecznego pomagania rodzinie ucznia, planowania pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną. Prowadzi zajęcia grupowe dla 6-latków. Współpracuje ze szkołami podstawowymi i przedszkolami. |
![]() |
mgr JOANNA WÓJCICKA Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Pedagog i specjalistka w zakresie terapii pedagogicznej, edukator. |
![]() |
mgr ALEKSANDRA WERFEL Prowadzi konsultacje i warsztaty dla rodziców i nauczycieli oraz zajęcia grupowe dla dzieci. |
![]() |
mgr DOMINIKA DRYGASIEWICZ Terapeuta Integracji Sensorycznej, oligofrenopedagog. |
![]() |
mgr EWA RYBKA-WIESZCZAK Zajmuje się terapią i diagnozą dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych. Prowadzi konsultacje dla rodziców oraz zajęcia grupowe dla dzieci. Współpracuje z przedszkolami i szkołami podstawowymi. |
![]() |
mgr KATARZYNA BROT Ukończyła studia podyplomowe z zakresu diagnozy i terapii pedagogicznej. |
![]() |
mgr ANETA WÓJCIK Zajmuje się terapią i diagnozą dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych. Prowadzi konsultacje dla rodziców oraz zajęcia grupowe dla dzieci. Współpracuje z przedszkolami i szkołami podstawowymi. |
![]() |
lek. med. HANNA KOCHAŃSKA Specjalista psychiatrii dziecięcej, lekarz chorób dziecięcych. Jest stałym członkiem Zespołu Orzekającego. |
SEKRETARIAT:
![]() |
ANNA MAZGIEL samodzielny referent |
![]() |
ELŻBIETA WIKTOROWSKA starszy referent |